ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ

 

Анотація досвіду




Прізвище, ім’я по батькові: ГУСЄВ ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

Рік народження: 29.11.1961р.

Освіта: вища

Фах:  викладач фізичної культури

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» 

Звання, нагороди: «Старший викладач», грамоти, листи-подяки від адміністрації ліцею, Грамоти Чернігівського (1991р.) та Полтавського Головного управління освіти і науки (2008р., 2010р.).

Посада: керівник фізичного виховання

Педагогічний стаж: – 23 роки

Адреса досвіду:

ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського», вул.Леніна,81

смт. Решетилівка
Полтавська область
тел. (05363) 2-36-87

Тема досвіду: «Використання комп’ютерних технологій на уроках фізичної культури»

Мета досвіду: розвиток фізичних якостей учнів на уроках фізичної культури та позаурочних заходах; переконання учнів у необхідності здорового способу життя та самостійних занять фізичними вправами, вміння контролювати навантаження та стан свого здоров’я.

Анотація досвіду:

      Валерій Леонідович за час роботи проявив себе як дисциплінований, творчий та вмілий педагогічний працівник. Випускник Чернігівського державного педагогічного інституту імені  Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Початкова військова підготовка та фізичне виховання», він має ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку за фахом, добре володіє методикою викладання предмету.

     Викладач  постійно працює над вдосконаленням своєї  педагогічної майстерності. Уроки фізичної культури викладає на високому методичному та науковому рівні. Високий рівень викладання забезпечується такими якостями, як працелюбність, винахідливість, почуття обов’язку педагога, висока фізична підготовленість та компетентність у питаннях фізичного виховання.

     Валерій Леонідович постійно працює над удосконаленням та поповненням КМЗ викладання предмету. Викладач постійно впроваджує активні методи навчання, віддаючи перевагу тим з них, які дозволяють в повній мірі донести до учнів зміст навчального матеріалу, реалізувати навчальну та  розвиваючу мету уроку, активізувати рухову діяльність учнів.

    Педагогічна проблема, над якою працює Валерій Леонідович,  - «Розвиток основних рухових та морально-вольових якостей, вмінь та навичок шляхом самостійних занять фізичними вправами та ціленаправленого використання засобів фізичної культури і спорту з питань підготовки до професійної діяльності майбутніх фахівців».  Одним із ефективних шляхів вирішення даної проблема, на думку викладача,  є використання комп’ютерних технологій на уроках фізичної культури.

     Для реалізації поставлених завдань Валерій Леонідович пройшов  навчання за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» і отримав сертифікат про успішне його завершення. Розробляє навчальні проекти, мультимедійні презентації, бере активну участь у роботі обласної секції керівників фізичного виховання, виступає з доповідями.  Досвідом роботи  з питання «Використання комп’ютерних технологій на уроках фізичного виховання.»   ділився на занятті обласної школи передового педагогічного досвіду «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі та підвищення кваліфікації педагогічних працівників за програмою «Intel. Навчання для майбутнього», яка працювала на базі ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» у 2009-2010 н.р.  Валерій Леонідович  працює також  над реалізацією інноваційного проекту «За здоровий спосіб життя», який успішно діє в ліцеї.

      За переконаннями Валерія Леонідовича, завдання вчителя фізичної культури - переконати учнів в необхідності здорового способу життя, навчити учнів самостійно виконувати фізичні вправи, контролювати навантаження та стан свого здоров’я, переконати учня в тому, що тільки він, а не будь-хто інший, є будівничим свого тіла, розуму, знань, вмінь, особистості. 

    Саме для виконання цих завдань викладач в своїй роботі використовує комп’ютер. З його допомогою  переглядаються методичні фільми загального спрямування; навчальні фільми програмового матеріалу,  пропагандистські відеоролики; складаються графіки росту індивідуальних результатів, біомеханічні схеми і рухи при вивченні складних вправ; виконуються тести фізичного розвитку учнів, функціональні і комплексні тести учнів і груп в цілому; використовуються інтернет-ресурси на допомогу учню і викладачеві.

      Для викладача комп’ютер – пропагандист здорового способу життя. Він допомагає робити фотовиставки, фотоальбоми, публікації і презентації, які висвітлюють спортивне життя ліцею і пропагують переваги занять фізкультурою і спортом.

      На уроках фізичної культури Валерій Леонідович використовує комп’ютер, як помічник і контролер. З його допомогою він проводить з учнями функціональні тести, комплексний тест, футбольний тест і за результатами цих тестів комп’ютер видає індивідуальні завдання для учнів. Також  комп’ютер допомагає вести облік росту результатів і досягнень учнів, їх фізичний стан і функціональні можливості.

     Значне місце у вихованні в учнів здорового способу життя займають різні публікації про спортивне життя  ліцею, фотовиставки, фоторепортажі про спортивні змагання. Переглядаючи спортивні фільми, фотографії, учні, дивлячись на своїх колег, і самі виявляють бажання займатися спортом, показати свої спортивні досягнення, позмагатися з різних видів спорту. А саме таку мету викладач і ставить, проводячи дані заходи. І тут комп’ютер також допомагає в роботі.

 

     Спільними зусиллями викладачів, батьків, учнів, при підтримці спонсорських організацій, у ліцеї створено належну навчальну та матеріально-спортивну базу, що дає змогу проводити уроки з фізичної культури по всіх розділах програми, а також проводити масові спортивні заходи з одночасною участю в них всіх учнів ліцею. Систематична і цілеспрямована робота  викладача фізичного виховання Гусєва В.Л. та його колег на уроках фізичної культури та під час проведення спортивно-масових заходів позитивно вплинула на фізичний розвиток учнів. Більше 95% учнів мають високий та достатній рівень розвитку. Зросла зацікавленість учнів до самостійних  занять фізичними вправами в позаурочний час, підвищилась їх активність під час проведення оздоровчих та масових спортивних заходів. Однією з найефективніших форм роботи викладача є проведення масових спортивних змагань, свят, оглядів, днів здоров'я.  Валерій Леонідович  спланував спортивно-масові заходи так, що кожен учень ліцею бере участь не менше 2-3 раз на місяць у спортивних змаганнях,  які проводяться в ліцеї. Традиційними і особливо поширеними стали такі спортивні свята, як Спартакіада учнів ліцею, традиційний турнір з міні-футболу на кубок воїна-афганця, колишнього випускника нашого ліцею Ігоря Веклича, чемпіонати ліцею з волейболу, настільного тенісу, гирьового спорту, легкоатлетичного кросу та ін.  Учні ліцею, під його керівництвом, приймають активну участь в обласних спортивних змаганнях, де займають призові місця. Велику увагу викладач приділяє професійному спрямуванню викладання предмету, підготовці учнів до майбутньої трудової діяльності, вихованню необхідності систематичних занять фізичною культурою і спортом. З цією метою підготував методичний посібник «Основи самостійних занять фізичними вправами» і презентував його на обласному семінарі керівників фізичного виховання,  де отримав високу фахову оцінку.

     Валерій Леонідович забезпечує високу результативність і якість педагогічної праці, проявляє високий рівень професіоналізму, творчості і ініціативності. Він досвідчений педагогічний працівник, якому притаманні високі моральні якості, загальна ерудиція і культура. Доброзичливість Валерія Леонідовича допомагає знаходити взаєморозуміння з колегами і підтримувати демократичний стиль спілкування з учнями.  Має авторитет серед колег і батьків.

    Усі ці досягнення – результат повсякденної праці викладача, який завжди в творчому пошуку.

    У ліцеї проводиться значна робота спрямована на зміцнення здоров'я,  поліпшення фізичного розвитку учнів та пропаганди здорового способу життя. Використання комп’ютерних технологій сприяє на більш високому рівні вирішувати ці завдання.

 



Создан 28 июн 2014